Hallo allemaal,
Voor degenen die de objecten in het model gebruiken bij het dimensioneren. Hoe kies je op welk gat de afmetingen moeten verschijnen?
Vanuit mijn raam gezien lijkt het nogal willekeurig en nooit goed geplaatst
Hallo allemaal,
Voor degenen die de objecten in het model gebruiken bij het dimensioneren. Hoe kies je op welk gat de afmetingen moeten verschijnen?
Vanuit mijn raam gezien lijkt het nogal willekeurig en nooit goed geplaatst
Hallo
Voor het object van het model hangt het af; normaal gesproken pas je een dimensie toe waarop je aangeeft wat voor de lay-out is. Omdat je afmetingen niet automatisch worden toegewezen aan tekenen (zwart standaard in SW).
Na elke annotatie werkt deze methode onder de juiste manier. Maar je kunt ze nog steeds in je tekening verwerken, ook al zijn ze daar niet voor ingesteld.
Je zicht moet goed georiënteerd zijn volgens wat je wilt invoegen. Laat me het uitleggen: als je dimensie loodrecht is, kan het zijn dat de insertie niet werkt (je moet je weergave misschien op geprojecteerde dimensie zetten!
In groen de afmetingen van de tekening kun je de weergave of functie in de boom selecteren
In rood worden alle afmetingen ingevoegd, dus stel dat het de m... wanneer het gebeurt ![]()
Wat ik goed vind, is dat je de 3D via de tekening kunt aanpassen en daar natuurlijk naartoe kunt richten.
Hallo;
Onze geïmporteerde afmetingen worden in twee fasen uitgevoerd:
De eerste is dat de algemene afmetingen op één of alle gezichten worden toegepast (afmetingen, lineaire afmetingen en materiaalverwijderingsdiameters voor de overgrote meerderheid). Maar zeker niet de piercing-afmetingen.
De tweede fase, ik geef je die over mijlen... Importeer de afmetingen die bij de boorwizard horen (diameters en posities) en daar is het mogelijk om te kiezen welk gat de annotatie ontvangt; dat is het gat waarop je klikt om de annotaties toe te voegen.
Als we ooit alle annotaties tegelijk importeren, lijkt het dat het eerste gat dat wordt gemaakt (eerste schetspunt) is dat de Dimensionale annotaties neemt.