Toetsenbord voor Solidworks 2016

Hallo

Zou er een toetsenbord speciaal gepland zijn voor Solidworks 2016 en in afwachting van solidworks 2017?

John.

PERSOONLIJK GEBRUIK IK EEN LOGITECH G15 TOETSENBORD MET 18 PROGRAMMEERBARE TOETSEN VOOR SOLIDWORKS FUNCTIES

index.jpg
1 like

@matthieu, het is een echte computer, je toetsenbord, het ziet eruit als het dashboard van een Airbus; °)

En vind je het effectief?

4 likes

En wat is de prijs?
?

En wat doe je erop?

Bedankt voor het delen van de referentie van uw toetsenbord matthieu33185. Kun je ons iets meer vertellen over de functies die je het meest gebruikt?

Hoi John,

Een kleine link die je wellicht helpt om de toetsenborden met elkaar te vergelijken, persoonlijk gebruik ik een standaard hp clave.

http://www.lesnumeriques.com/clavier/comparatif-claviers-avec-sans-souris-a76.html

2 likes

Waarom begin je niet met een "basis" toetsenbord als je net begint met het gebruik van Solidworks?

5 likes

Hallo 

als je de middelen hebt, neem dan een aanpasbare 3D-muis, het is veel nuttiger dan een toetsenbord.

3 likes

Hallo allemaal,

En bedankt voor je antwoorden waardoor ik kon vaststellen dat een eenvoudig toetsenbord  voldoende is voor Solidworks 2016-2017.

Bedankt vspemens voor deze vergelijkende link.

Inderdaad,  ik zal de 3D-verbindingsmuizen  kopen .

John.