Hallo, ik weet echter niet veel over maccro, ik heb een forumonderwerp gevonden waar iemand een maccro heeft gemaakt voor een compositie om mee naar huis te nemen en hij heeft een aantal codeproblemen, net als jij, zijn probleem is opgelost. Als het je kan helpen?
De kopie werkt goed voor het stuk en het plan. In principe kan ik deel A en plan A kopiëren naar kamer B en een plan B, maar kamer B verwijst naar plan B, maar plan B wijst naar kamer A.
Hoe zorg ik ervoor dat Plan B naar bewijsstuk B verwijst?
Bij het uitvoeren van de manipulatie met Solidworks in "handmatig", gebruik ik "Kopie opslaan als", maar wat is de code voor deze manipulatie? Part.saveas (pad, ????,????,????, enz.)
Hallo, heb je geprobeerd te kijken naar de link die ik hierboven heb gepost? Want wat je probeert te doen is een take-home compositie en dat is de macro die ze maken op het forum onderwerp dat ik gepost.
SmartProperties maakt het mogelijk om de bestanden een naam te geven en wanneer de eigenschap die de naam maakt verandert, wordt er een nieuwe kamer met de nieuwe naam gemaakt en wordt ook de tekening gekopieerd.