Gesloten hoek: 2 verschillende plaatwerk

Hallo allemaal.

Kleine vraag over het plaatwerk, ik heb twee plaatwerkwerken (twee aparte plaatwerkcarrosserieën) met een vouw van 45° die ik graag zou willen verbinden met de gesloten hoekfunctie.
Het is echter duidelijk dat dit alleen mogelijk is op meerdere lagen van hetzelfde plaatwerk.

Heb je een trucje om het schoon te maken? Anders wordt het op de ouderwetse manier, ik ontwerp mijn sluitingen zelf.

Bedankt allemaal voor jullie hulp :wink: Fijne dag!

Hallo C.vuillaume;
Wat mij betreft, het zal zijn als de oude manier; hihihihihihihi :grin:
Ik vond dit op het net = >https://www.youtube.com/watch?v=dT66ft7ASuU
=>https://www.youtube.com/watch?v=BWUXnUUW46c
Om gezien te worden.
@+.
AR

1 like

Hallo

Als je een van de onderdelen bewerkt en als je een extrusie naar het front doet en hetzelfde voor de andere zodat de extrusies gekoppeld zijn aan het andere onderdeel en als je de hoek verandert, volgt alles

2 likes

Goedenavond
Door tussenstadia te doorlopen.
Eerste fase in oppervlakte, daarna ombouw naar plaatwerk voor de 2 kamers
Goedenacht.

2 likes

Hallo

Normaal gesproken in de functie om een vel in de boom te buigen en na het uitvoeren van deze functie, een ongedwongen schets. Het lijkt mij dat het onbeperkt is om de functie de lengte aan te laten passen.
Maar als het eenmaal gemaakt is, kun je door het invoeren van de schets (van de functie) het dimensioneren en of de geometrie wijzigen door te spelen met de beperkingen, een profiel opnieuw tekenen. Maar pas op dat u niets doet, het is een gebogen plaatwerk, dus bij het uitvouwen moet het realistisch zijn met een toekomstige fabricage.

2 likes

Het is waar dat wij het ook zo kunnen zien. Ik ben meer voorstander van het maken van gevouwen basisvellen die mijn vouwen direct integreren (in plaats van de functie " gevouwen vel op rand " te gebruiken). Maar het kan het lukken, dank je :wink:

1 like

Ik denk dat het resultaat het dichtst bij de werkelijkheid ligt, bedankt =)

2 likes