Hallo
In een complexe assemblage zouden twee delen perfect in elkaar moeten vallen, zodat ze in de simulatie dan gezien zouden worden als in contact zijnde met elkaar in contact en dus als één onderdeel. En ik kan niet gemakkelijk terug naar de oorspronkelijke kamer omdat de opnamen niet parallel zijn. Uiteindelijk kan ik de stukken overlappen, maar het gaas gaat er niet doorheen en het wordt niet als één stuk beschouwd.
Hallo
Om dit vanuit de assemblage te doen, hoeft u alleen maar met de rechtermuisknop op het onderdeel te klikken om het te bewerken, vervolgens klikt u op het te verlengen gezicht en schetst u het door de entiteiten te converteren, vervolgens extrudeert u naar het gezicht en selecteert u het gezicht waar het te verlengen onderdeel moet stoppen.
In de hoop dat ik begrijpelijk ^_^ genoeg was
Nadat je het gezicht hebt uitgeschoven, kun je een deel van je assemblage maken om de simulatie te vergemakkelijken, zoals uitgelegd in mijn tutorial:
Leg een contact tussen een solidaire typeset in je studeerkamer. Het zal de leegte "vullen"!
Hallo
Voor mij is het beste antwoord max59.
Inderdaad, zodra je begint met het fysiek wijzigen van een onderdeel zoals voorgesteld door cobra 427 (wat ik groet), betaal je er altijd contant voor door fouten in de uitvoeringsplannen of erger in de fab.
Solidworks heeft gepland wat max59 biedt om de onderdelen los te koppelen van de simulatie. Dit is een veel voorkomend geval wanneer er spelletjes zijn of wanneer twee stukken elkaar in het echte leven niet kunnen doordringen. Dit geldt des te meer in een assembly, vooral als je dynamische simulatie doet met optimalisatiescenario's.
Vriendelijke groeten
Bedankt zozo_mp voor je steun ;-)
Desnoods:
http://help.solidworks.com/2017/French/SolidWorks/cworks/c_Bonded_Contact.htm
Dank u allen voor uw antwoorden. Ik heb de methoden geprobeerd en het werkt.
Ik heb nu een klein probleem met frequentieberekening, maar dat zal ik in een andere vraag stellen.