Hoe geef ik het dialoogvenster Grootte/Basiskaart weer op een nieuwe tekening in Solid Works 2016?
Ik kom direct bij een achtergrondplan dat ik al heb gemaakt, maar ik heb geen keuze als ik op nieuw klik...
Ik kom direct bij een achtergrondplan dat ik al heb gemaakt, maar ik heb geen keuze als ik op nieuw klik...
Hallo
Controleer in de algemene opties op tekening "Het dialoogvenster Basiskaart weergeven bij het toevoegen van een nieuw blad"
Hallo, (bloedt uit de billen), ik ben op zoek naar... (een van mijn armen viel er net af)
Weet je waar ik kan kijken?
Bedankt. (net een beroerte gehad)
We krijgen uiteindelijk een bericht als <Kijk> Er is er een die het ons zal geven xd.
Het is niet gemeen, het is gewoon dat het het enige is dat je bericht me deed willen schrijven ...
Hallo
G. Sloubi 1, ik zie dat het antwoord van Yves.T op een andere post is nagevolgd.... Maar het is nog steeds even actueel, normaal gesproken bevestigt de aanvrager zichzelf achteraf....
Vriendelijke groeten
Waarschijnlijk verkeerde interpretatie van mijn kant, dit werkt alleen voor het toevoegen van vellen in een tekening.
Als u een andere basiskaart wilt weergeven, moet u voor elk formaat een doc-sjabloon maken. De interface is niet beschikbaar om een basiskaart te selecteren bij het openen van een tekeningdocumentsjabloon.
Een van mijn collega's die dezelfde versie van solidworks heeft, heeft dit dialoogvenster bij het openen van een nieuw plan, maar ik kan het verschil niet zien tussen de instellingen van onze 2 computers.
Wil je een van de standaard, of begin je helemaal opnieuw??? Anders plaatst u gewoon het basispad terug om de standaardsjablonen te vinden, deze te wijzigen en ze vervolgens op te slaan met de sjablonen die u al hebt gewijzigd.
Hoe ziet het eruit door je SolidWorks-instellingen te herstellen van die van je collega?
Ik heb de bestandslocatie van de documentsjablonen omgeleid en ik heb mijn venster weer geopend...
Dus het is oké voor mij
Bedankt
Bingo D.Roger had gelijk... Lang leve het beste antwoord!! ....
Voor de gemotiveerden is er nog een vraag: http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/comment-indiquer-les-surfaces-des-pi%C3%A8ces-ou-corps-en-automatique-sur-la-mise-en-pla
Hé jongens, ze worden stijlvoller en de beste antwoorden. We moeten Clementine vragen om een medley van de beste, vreemdste en meest atypische antwoorden voor ons te maken... Ik denk dat we een leuke tijd zouden hebben...