kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een kolom toe te voegen in SW explorer?
Ik zal het uitleggen: als ik een compositie wil maken om mee te nemen, kom ik als bijlage op het bord. In dit geval is het maar een kleine assemblage, maar als ik grote assemblages heb, zou ik niet weten waar elk onderdeel mee overeenkomt. Daarom zou ik graag een kolom "AANDUIDING" willen toevoegen die de formulering van de slimme eigenschappen van de kamer zou gebruiken.
Ik heb misschien de oplossing gevonden, maar ik heb een beetje licht nodig op de personalisatie van slimme eigenschappen.
Om de onderdelen te kunnen identificeren via hun bestandsnaam in de SW-verkenner, sla ik de bestanden op met de technische naam gevolgd door een * en vervolgens voer ik een beschrijving van het onderdeel in, bijvoorbeeld: SPO-080A-CU001-1 * stuurpenversterkingsplaat.
Dus in mijn SP's, in de eigenschappen met betrekking tot de documenten vind ik het geheel van deze bestandsnaam. Dus ik moet een andere SP maken die alles na de * wist.
Dus heb ik een nieuwe SP gemaakt van het type "string", ik wil nu de tekens herstellen tot aan de * maar ik weet niet wat ik moet aangeven (zie PC).
Het is inderdaad mogelijk om het einde van een tekenreeks op te halen:
In het vak "Tekens herstellen naar n door te starten".
Door "aan het begin" aan te vinken en om het teken "*" te vragen, geeft het aan dat we alle tekens vanaf het begin naar het teken "*" zullen herstellen.
Ik heb niet getest, ik hoop dat het *-teken op dit gebied niet als jokerteken dient!
Inderdaad, met vallen en opstaan en dankzij .PL komen we er langzaam.
Dus uiteindelijk, ik weet niet of het de eenvoudigste oplossing is, maar het werkt, ik creëer een tweede voorwaarde die de eerste neemt en die de tekens effectief van x naar y verwijdert.