Hoe een tekening met meerdere configuraties te automatiseren

Hallo

Ik wil de mijne in plan automatiseren, dat wil zeggen:

Ik heb een product, op dit product heb ik verschillende configuraties.

Product 1  configuratie (01_EB draaien, 02_FIN draaien, 03_EB frezen, 04_FIN frezen, 05_Produit afgewerkt)
Product 2 configuratie (01_EB draaien, 02_FIN draaien, 03_EB frezen, 04_FIN frezen, 05_Produit afgewerkt)
Product 3 configuratie (01_EB draaien, 02_FIN draaien, 03_EB frezen, 04_FIN frezen, 05_Produit afgewerkt)
Product 4 configuratie (01_EB draaien, 02_FIN draaien, 03_EB frezen, 04_FIN frezen, 05_Produit afgewerkt)

Dit alles in hetzelfde bestand

en wanneer we een tekening maken, zijn er in het blad ( Product 1-configuratie  (01_EB draaien, 02_FIN draaien, 03_EB frezen, 04_FIN frezen, 05_Produit afgewerkt)).

Ik wil weten of het mogelijk is om de tekeningen van elk product te automatiseren?
Ik heb het geprobeerd met mycadtool, maar het is niet gelukt

Kan iemand mij helpen?

Bedankt

Hallo

Ik ben geen expert, maar om dit MEP-probleem op te lossen, heb ik dit gedaan, zie bijgevoegd bestand.

@+.

2020-01-06_163620.jpg

Hallo

Bedankt dat je me hebt geholpen mijn probleem op te lossen.

In vergelijking met de afbeelding is er maar één MEP voor meerdere producten, ik heb één MEP per product nodig.
waarom ik wil automatiseren, omdat er 30 producten in mijn 3D-bestand zitten en je hebt één plan per product nodig en elk product heeft ongeveer 6 configuraties, dus ongeveer 180 configuraties.