Bedankt voor het gedetailleerd beschrijven van de manipulatie.
Vraag: doet het het voor eens en voor altijd, of moet ik de afhandeling doen voor elk oud onderdeel dat ik wil hergebruiken voor de Europarlementariër
Vriendelijke groeten
Bedankt voor het gedetailleerd beschrijven van de manipulatie.
Vraag: doet het het voor eens en voor altijd, of moet ik de afhandeling doen voor elk oud onderdeel dat ik wil hergebruiken voor de Europarlementariër
Vriendelijke groeten
@Cyril_f leek het me zo, omdat ik in het verleden de taakplanner had gebruikt om mijn oude onderdelen bij te werken.
@Zozo_mp
Hiermee kunt u de bestanden bijwerken die niet zijn gemaakt na het maken van de nieuwe prtdot.
Alle nieuwe bestanden hebben de eigenschappen die in uw tekeningen worden gebruikt.
Voor de oude, als de taakplanner eenmaal klaar is met zijn actie, blijft het moeilijk in de bestanden.
Hallo @ allemaal
Ik heb de moeilijke keuze gemaakt van het " beste antwoord " of beter gezegd het antwoord dat ik zal gebruiken, namelijk kamer voor kamer kopiëren. Die van @stefbeno en @ac_cobra_427
Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik de kruimels heb over de oplossing die mij wordt aangeboden door @Cyril_f @opiep27.
Ik heb slechte herinneringen aan toen ik mijn plansjablonen wilde maken, vooral de hotline die me meer deed klauteren dan me hielp (gelukkig heeft een goede vriend van het forum me geholpen).
Dus sorry voor al diegenen aan wie ik het " beste antwoord " had kunnen toeschrijven, ik waardeer ze net zo erg.
Vriendelijke groeten