Hoi allemaal
Kan ik de kleur van de afmetingen afzonderlijk wijzigen op een solidworks 2015-tekening?
Bijvoorbeeld, sommige dimensies in het rood zetten en andere in het zwart laten...
Zo ja, hoe graag?
Dank u voor uw antwoorden.
Hoi allemaal
Kan ik de kleur van de afmetingen afzonderlijk wijzigen op een solidworks 2015-tekening?
Bijvoorbeeld, sommige dimensies in het rood zetten en andere in het zwart laten...
Zo ja, hoe graag?
Dank u voor uw antwoorden.
Hallo Er is een reproductieformaat (pictogram A met een penseel) waarmee u snel kleurafmetingen kunt wijzigen in een andere, maar u heeft een model nodig. anders is het door de lagen
Klik met de rechtermuisknop op de afmeting en selecteer Laag bewerken, klik vervolgens op het pictogram Damwand en maak een nieuw formaat.
Aan de andere kant transformeert de laag geen bestaande dimensie, dus hij is er alleen voor de nieuwe dimensies en dan reproduceren we het formaat
Met klappen is het de beste oplossing. Nou voor mij =)
Edit: sorry CALQUES =)
lol een grote klap? In de monitor is het waar dat het verlicht...
Zoals eerder gezegd, heb ik in 2014 aan het onderwerp gewerkt en de reproductie van het formaat is het gemakkelijkst. U kunt een reeds bestaande laag niet wijzigen, en als u dat wel zou kunnen, verschijnt deze niet wanneer u een selectie maakt van meerdere zijden tegelijk
OK. Bedankt voor je feedback. Zo simpel is het dus niet...
Als we een plan moeten reproduceren dat al gedimensioneerd is met ongeveer veertig dimensies en met drie verschillende kleuren... Dan is het beter om het idee te laten vallen.
Om niet op te geven, reproduceer een formaat en je klikt 40 keer, de rest gaat vanzelf.
Of het plan zou al vooraf gedefinieerde formaten moeten hebben voor de zijkanten die kunnen worden gewijzigd. (Ik heb deze kans nog nooit gehad)