Ik heb mijn SW-installatie aangepast door naast Engels ook de Italiaanse en Franse taal te controleren. Ik gebruikte het in het Italiaans, ik wil het nu overschakelen naar Frans, ik wilde weten hoe ik op een eenvoudige manier van Italiaans naar Frans kon overschakelen?
Ik denk dat het Engels is dat je wilt (Corsicaans ei)
Extra > >Algemene systeemoptie > het vakje << menu in het Engels aanvinken>>. Je hebt een tweede optie, namelijk het gebruik van de namen van functies en bestanden in het Engels.
Dit is de enige taal die u zult gebruiken, aangezien de licenties per land zijn (voor zover ik begrijp). Dus voor de Baluchistanait staat het niet in de licentie Frankrijk.
Wat ik wil, is overschakelen van Italiaans naar Frans of vice versa wanneer ik maar wil. En in de SW-opties biedt hij alleen Engels aan. Er is geen menu of u kunt direct de geïnstalleerde talen kiezen.
Ik bevestig wat Bastien zegt, de taal die in SolidWorks wordt gebruikt, hangt af van de regionale opties in Windows, als we de Windows-taal terugschakelen naar Frans en het Franse taalpakket van SolidWorks is geïnstalleerd: bij het opstarten van Solidworks schakelt het over naar Frans.
Er is geen optie om de taal in SolidWorks te wijzigen, behalve in Engels, wat een standaard installatietaal is naast de taal die is ingesteld in Windows.
Nee Tomalan => Windows heeft verschillende talen geïnstalleerd en zelfs als dat niet het geval was, komt het simpele feit dat de taal in de regionale opties wordt gewijzigd (zelfs als dit geen invloed heeft op de Windows-interface) om de taalmappen die door SolidWorks worden gebruikt te wijzigen