De automatische back-up bestanden worden direct in de C: directory gezet terwijl ik in de solidworks eigenschappen moet aangeven waar ik de back-ups moet beheren
HALLO om mee te beginnen zou veel zijn !!
Een afbeelding of bestand dat u wilt delen, kan u helpen uw probleem beter te begrijpen.
Cdlt
HALLO
Je moet naar tool==>option==>backup/recovery gaan en daar selecteer je de verschillende mappen waar je een back-up wilt maken...
Voor de goede orde: wij zijn professionals (tekenaars/technici) die genereus vragen beantwoorden, dus een minimum aan beleefdheid zou welkom zijn...
Hallo
Vergeef me voor de beleefde formules, geen excuses, ik ben niet gewend om forums te gebruiken, ik dacht dat ik voor het meest directe zou gaan.
Bedankt voor je antwoorden, maar ik had al een specifiek pad aangegeven in de back-upopties en de swx-mappen verschijnen nog steeds aan de basis van de C:
Vriendelijke groeten
Hoi allemaal
Sinds de versies van 2018 heb ik nog steeds problemen met het maken van back-up- en/of herstelbestanden. Deze functies werken niet altijd en er zijn geen waarschuwingen om ze op te lossen.
Ondanks het advies en de instellingen van Viasiativ myCADservices werken back-ups en herstel niet 100%. Tijdens live tests met Visiativ werken ze en dagelijks crasht de functie en is niet merkbaar, het bestand wordt gesloten, het bestand wordt niet opgeslagen en de laatste wijzigingen worden niet opgevraagd. Je bent je laatste wijzigingen kwijt en automatisch opslaan werkte ook niet. (SW2020, SP4)
Heeft u een mening over gelijkwaardige concurrerende software?
Vriendelijke groeten
Gildas
Hoi allemaal
Sinds de versies van 2018 heb ik nog steeds problemen met het maken van back-up- en/of herstelbestanden. Deze functies werken niet altijd en er zijn geen waarschuwingen om ze op te lossen.
Ondanks het advies en de instellingen van Viasiativ myCADservices werken back-ups en herstel niet 100%. Tijdens live tests met Visiativ werken ze en dagelijks crasht de functie en is niet merkbaar, het bestand wordt gesloten, het bestand wordt niet opgeslagen en de laatste wijzigingen worden niet opgevraagd. Je bent je laatste wijzigingen kwijt en automatisch opslaan werkte ook niet. (SW2020, SP4)
Heeft u een mening over gelijkwaardige concurrerende software?
Vriendelijke groeten
Gildas