Ik denk niet dat het bestaat, maar misschien kom je voor een goede verrassing te staan als anderen van deze functie op de hoogte zijn.
Met een PDM-achtige beheertool is het mogelijk om de archiveringsdata te zien, maar ik denk niet dat je er een hebt.
Anders is de meest "eenvoudige" oplossing om te kijken naar de aanmaak- en wijzigingsdatums in de systeemeigenschappen van bestanden op Windows. Dit kan al een goed idee geven: om de assemblage of de map met de bestanden te controleren.
Na wat onderzoek is het niet mogelijk als het niet iets is dat je eerder hebt gepland (met een hulpprogramma in Excel bijvoorbeeld http://office.microsoft.com/en-us/excel-help/use-the-excel-timecard-template-for-quick-and-easy-time-tracking-HA001113313.aspx)
Ik dacht dat ik een bericht had gezien dat te maken had met inactiviteit op een bestand, maar de zoekmodule van het forum lijkt vandaag een beetje beperkt ...
Anders zou een andere manier zijn om de datum en tijd op te halen door de bladmodules op Selection_Change en/of te wijzigen met Now().
Omdat je het bestand wilt bijhouden na het sluiten, zou ik de neiging hebben om deze datums en tijden op een VeryHidden-blad op te slaan (dat je te zijner tijd kunt opschonen, wat een van je andere vragen beantwoordt)
Op basis van deze lijst met data en tijden kunt u de bestede tijd berekenen door bijvoorbeeld de kloof tussen twee acties te beperken tot 5' als u van mening bent dat dit het aanvaardbare minimum aan inactiviteit is.