Hoe kopieer ik eigenschappen van het ene project naar het andere in smartproperties?

In de smartproperties gebruik ik een officieel bestand (CYLINDER) en een testbestand (CYLINDER ESSAI).

Ik wil het CYLINDER-bestand bijwerken met gegevens uit het CYLINDER ESSAI-bestand.

Is het mogelijk om eigenschappen van het ene bestand naar het andere te kopiëren?

Zo ja, hoe?

Bij voorbaat dank.

cylinder_essai_-_cylinder.jpg

Hallo

U moet hetzelfde XML-bestand gebruiken, het gemakkelijkst is om er standaard een te hebben.

Om naar het CYLINDER-bestand te kopiëren, drukt u op "Opslaan als> bestand" in de SmartProperties-instellingen

Druk in het CYLINDER ESSAI-bestand op "File > Open".

Om een standaardbestand te hebben, staat het in het tabblad "XML-bestandsinstellingen>", het beste is om de XML-bestanden op het netwerk te zetten zodat alle collega's dezelfde instellingen gebruiken.

Ik wil alleen de groep "Berekeningen" kopiëren.

Deze optie (om een hele groep te kopiëren/plakken) in Smartproperties bestaat bij mijn weten niet, het is volgens mij een goede verbetering om door te geven aan ontwikkelaars.

Om dit te doen:

Klik in het venster Instellingen in een hoed aan de linkerkant op [?] en vervolgens op [Over] en ten slotte op [Een verbeteringsverzoek indienen].

1 like

Om alleen de berekeningsmap te kopiëren, kunt u proberen deze op te slaan als, vervolgens het XML-bestand wijzigen om alleen de berekeningsmap te hebben en het in het nieuwe bestand openen, maar naar mijn mening worden de oude eigenschappen gewist!

Dus ik denk niet dat het mogelijk is!

Ik denk dat @  je een antwoord op je vraag moet kunnen geven

Het probleem is dat het niet meer duidelijk is in de ledenlijst, dus ik kan je geen directe link geven

Wachten op zijn reactie

@+ ;-))

(na een zoekopdracht in mijn meldingen)

Hier is zijn link op de website http://www.lynkoa.com/users/jmsavoyat 

@+ ;-))

1 like

Hallo

Als je smartproperties hebt, betekent dit dat je ook BatchProperties hebt, waarmee je eigenschapswaarden van het ene document naar het andere kunt kopiëren.

@+

1 like

Geen bestaande oplossing!!