Ik heb een chassis gemaakt met een veelheid aan onderdelen die erop komen te lassen. Met deze losse onderdelen heb ik een chassis assemblage gemaakt. Ik heb een tekening en nu wil ik het algemene plan afdrukken en ook plan voor plan de reserveonderdelen afdrukken om een bestand samen te stellen om het in productie te nemen.
Dus ik zie niet in wat het probleem is, kun je ons meer details geven over wat hij je blokkeert?
Heeft u een MEP-bestand gemaakt met één vel voor uw assemblage en andere vellen voor elk van uw onderdelen? Of hebben uw onderdelen elk een MEP-bestand?
Heeft u een voorbeeld om ons te laten zien en aan te geven wat uw bestand blokkeert?
Ik geef de voorkeur aan wat @FUZ3D en @chrtof 59 zeiden, omdat SW niet weet hoe ze automatisch alle MEP-bestanden van alle onderdelen of subassemblages van een assemblage moeten maken.
Gelukkig doet hij het niet, want als ik zie wat voor shit hij in de beoordelingen stopt, moet ik alle dimensies terugnemen, de nutteloze verwijderen en de positionering van de dimensies verbeteren zodat het leesbaar is en vooral zodat de mensen van de fab geen stenen naar me gooien.
Moed omdat ik geen andere oplossing weet dan te doen wat onze kleine kameraden hebben aangegeven.