Ik wil graag mijn eigen revisietabel maken die gegevens ophaalt uit de eigenschappen van de 3D en die automatisch toeneemt
voorbeeld:
in 3D
Inhoudsopgave, type wijziging, datum, ontwerper
in de 2D deze eigenschappen ophalen
Ik wil graag mijn eigen revisietabel maken die gegevens ophaalt uit de eigenschappen van de 3D en die automatisch toeneemt
voorbeeld:
in 3D
Inhoudsopgave, type wijziging, datum, ontwerper
in de 2D deze eigenschappen ophalen
Hallo
Om dit te doen, moet u in uw eigendommen gepersonaliseerd maken met de genoemde informatie en een tabel in uw MEP maken die automatisch de eigenschappen ophaalt die u zojuist in de 3D heeft door de tabel te koppelen aan de 3D
Natuurlijk heb ik dit al gedaan, maar het is nog steeds een tabel en geen revisietabel die vanzelf toeneemt
Vervolgens moet u een stuklijst importeren en wijzigen volgens uw behoeften en deze vervolgens opslaan als.
Of sla uw tabel op in stuklijstindeling
Hallo, voor dit type methode verdient het de voorkeur om ongeveer tien velden per eigenschap te maken
IND 1, IND 2, IND 3,4,5,6,7,8,9,10
Wijzigingsvoorstel 1,.... 10 enz
en de revisietabel in de MEP zal automatisch de velden van de bovenstaande eigenschappen aanroepen.
Daarbovenop een aangepaste eigenschappentabel en de tekenaar zal deze invullen naarmate de wijzigingen worden aangebracht.