Regelmatig maak ik klantplannen van vijftien pagina's
Het klantenplan bestaat uit:
1e voorblad
2e pagina van de inhoudsopgave (de inhoud omvat alle aanzichten.voorbeeld 3D-aanzicht, interne weergave, installatieplan, zwaartekrachtvlak 'laadplan. enz.).
Door de inhoudsopgave in te vullen dient u deze in te vullen op de andere pagina's en indien mogelijk in de boom van solidariteit pagina's werkt
En indien mogelijk maak je elke ingevulde pagina aan.
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Nogmaals bedankt voor al je antwoorden en ik heb zojuist een pdf-model toegevoegd
Als je alles op het voorblad of de samenvatting invult, hoef je alleen maar een andere basiskaart te maken of de links verwijzen naar de informatie op het voorblad of de samenvatting. Op deze manier neemt het bij elk nieuw plan zijn gegevens op het voorblad of de overzichtspagina op.
Als uw vellen nog steeds dezelfde naam en volgorde hebben, raad ik u aan om de macro die ik hier heb voorgesteld te gebruiken wanneer u uw project start:
Zo maak je een kopie van je algemene vergadering onder een nieuwe naam, evenals de tekening ervan (enzovoort: je gebruikt de macro telkens je een halffabrikaat of onderdeel wijzigt).
Maar het is niet mogelijk om dynamisch naar de bladnaam te linken: als blad 2 van naam verandert, wordt de inhoudsopgave niet bijgewerkt, zoals hier wordt weergegeven:
We hadden deze oplossing voor inventor , maar voor solidworks hebben we nog steeds geen oplossingen en mijn vraag is nog steeds relevant. En dus wachten we nog steeds op uw voorstellen en uw hulp.
Ik loste mijn probleem voor l4moment handmatig op en begon na te denken over het vinden van een complete oplossing met interne koppelingen etc op het niveau van mycad als verbetering