Hallo
Mijn vraag leek me eenvoudig, maar ik kan niet de minste bron vinden om het op te lossen.
Op Solidworks 2018 heb ik een assembly opgehaald waaruit drie afgeleide configuraties zijn gemaakt (Sinusmatic_Dessin 2D, Sinusmatic_Lice kortweg en Sinusmatic_Lice).
Standaard wordt de assemblage geopend voor de configuratie van 2 Sinusmatic_Dessin.
Ik zou graag willen dat het wordt geopend voor een andere configuratie (hier Sinusmatic_Lice kort).
Kent u het proces om dit te doen?
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Vriendelijke groeten.
Adnré Montéra
multi_config_sw2018.png
Het lijkt mij dat als u uw assemblage opent, u de configuratie standaard wijzigt in de configuratie die u wilt bij het openen en u opslaat, standaard de voorgestelde standaardconfiguratie de laatst opgeslagen configuratie zal zijn.
Aan de andere kant, als u opent vanuit een assembly met een andere actieve configuratie, zal het de actieve configuratie in deze assembly zijn die wordt geopend.
2 likes
Hallo
Ik kan de configuratie voor korte Sinusmatic_Lice activeren en vervolgens mijn assembly opslaan.
Elke keer dat ik het open, is het de 2D Sinusmatic_Dessin-configuratie die standaard wordt gestart.
2021-01-26_11h20_15.mp4