Jak domyślnie wyłączyć oznaczanie wymiarów dla rysunku?

Cze wszystkim

To wszystko jest w tytule: Próbuję się dowiedzieć, czy istnieje sposób, aby domyślnie wyłączyć oznaczanie wymiarów do rysowania w modelu 3D.

Tyle tylko, że ktoś mi utwierdza, że nie mogę przestać szukać.

Dziękuję!

Witam

Nie jestem profesjonalistą w solidworks, ale od dłuższego czasu wiem, że jedynym sposobem, aby wymiary nie pojawiały się w 3d, jest przejście do właściwości wyświetlania, kliknięcie tylko raz na oko, które pojawia się na paskach narzędzi u góry, i lub odznacz ikonę  cytatu lub przejdź do menu rozwijanych Wyświetl, a następnie ukryj Pokaż zobacz zrzuty ekranu, jeśli są dołączone.

Używam oprogramowania SW 2018 SP4.

@+.

2020-03-18_115938.jpg

Witam

Nie jestem profesjonalistą w solidworks, ale od dłuższego czasu wiem, że jedynym sposobem, aby wymiary nie pojawiały się w 3d, jest przejście do właściwości wyświetlania, kliknięcie tylko raz na oko, które pojawia się na paskach narzędzi u góry, i lub odznacz ikonę  cytatu lub przejdź do menu rozwijanych Wyświetl, a następnie ukryj Pokaż zobacz zrzuty ekranu, jeśli są dołączone.

2020-03-18_120151.jpg

Witam

2020-03-18_120220.jpg

Witaj @A.R

Puść przycisk      "" Enter "           ;-) :-) :-) :-)

4 polubienia

Witam, To nie jest to, o co prosi Silver, mówimy o rysunku.

Pomyśleć, że domyślnie wymiary 3D są aktywowane do rysowania z automatycznym wymiarowaniem, ale jeśli tak jak ja potrzebujesz tylko 2-3 wymiarów na część, podczas gdy postępuje tylko 20 n, to rzeczywiście miło byłoby zobaczyć odwrotny efekt i aktywować tylko te 2-3 wymiary, których potrzebujesz.

Należy pamiętać, że wymiar pilotowany nie ma takiego samego wyglądu (domyślnie w kolorze szarym, a nie w kolorze czarnym w instalacji)

Jeśli to prawda, to też jestem zainteresowany, ale zrezygnowałem z tego pomysłu.

1 polubienie

Nasadki Zozo różnią się ;)

TAK, przepraszam,