Cze wszystkim
To wszystko jest w tytule: Próbuję się dowiedzieć, czy istnieje sposób, aby domyślnie wyłączyć oznaczanie wymiarów do rysowania w modelu 3D.
Tyle tylko, że ktoś mi utwierdza, że nie mogę przestać szukać.
Dziękuję!
Cze wszystkim
To wszystko jest w tytule: Próbuję się dowiedzieć, czy istnieje sposób, aby domyślnie wyłączyć oznaczanie wymiarów do rysowania w modelu 3D.
Tyle tylko, że ktoś mi utwierdza, że nie mogę przestać szukać.
Dziękuję!
Witam
Nie jestem profesjonalistą w solidworks, ale od dłuższego czasu wiem, że jedynym sposobem, aby wymiary nie pojawiały się w 3d, jest przejście do właściwości wyświetlania, kliknięcie tylko raz na oko, które pojawia się na paskach narzędzi u góry, i lub odznacz ikonę cytatu lub przejdź do menu rozwijanych Wyświetl, a następnie ukryj Pokaż zobacz zrzuty ekranu, jeśli są dołączone.
Używam oprogramowania SW 2018 SP4.
@+.
Witam
Nie jestem profesjonalistą w solidworks, ale od dłuższego czasu wiem, że jedynym sposobem, aby wymiary nie pojawiały się w 3d, jest przejście do właściwości wyświetlania, kliknięcie tylko raz na oko, które pojawia się na paskach narzędzi u góry, i lub odznacz ikonę cytatu lub przejdź do menu rozwijanych Wyświetl, a następnie ukryj Pokaż zobacz zrzuty ekranu, jeśli są dołączone.
Witam
Witaj @A.R
Puść przycisk "" Enter " ;-) :-) :-) :-)
Witam, To nie jest to, o co prosi Silver, mówimy o rysunku.
Pomyśleć, że domyślnie wymiary 3D są aktywowane do rysowania z automatycznym wymiarowaniem, ale jeśli tak jak ja potrzebujesz tylko 2-3 wymiarów na część, podczas gdy postępuje tylko 20 n, to rzeczywiście miło byłoby zobaczyć odwrotny efekt i aktywować tylko te 2-3 wymiary, których potrzebujesz.
Należy pamiętać, że wymiar pilotowany nie ma takiego samego wyglądu (domyślnie w kolorze szarym, a nie w kolorze czarnym w instalacji)
Jeśli to prawda, to też jestem zainteresowany, ale zrezygnowałem z tego pomysłu.
Nasadki Zozo różnią się ;)
TAK, przepraszam,