Hoe teken je de kwartslag van een centrale trapboom?

Hallo allemaal,

Ik ben een beginner op Solidworks (2015), ik teken een kwartslag centrale trapboom en ik zit vast aan de hoek van de trapboom. Ik heb de onderste en bovenste delen van de stringer getekend, maar om de twee delen met elkaar te verbinden, is het voor mij mission impossible.
Na uren en uren proberen uit te vinden hoe ik het moet doen, kom ik naar je toe, in de hoop dat je de oplossing voor mijn probleem hebt.

Na de 4e stap moet de trapboom, om de 5e stap in te halen en de hoek van de laatste te volgen, een hoek hebben in verticale maar ook horizontale richting.
Ik voeg het bestand aan je toe, als je een kijkje wilt nemen.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

escalier_cousin_elina.sldprt

Kijk in de links van de volgende links:

Alles is volledig gedefinieerd

@+

2 likes

Het lijkt mij helaas niet de oplossing die ik zoek. 

Feit is dat je de links goed zult moeten visualiseren

De trap is verre van  perfect 

door een 3D-schets te maken die de profielen met elkaar verbindt, is het mogelijk om via een scan het gewenste onderdeel te maken

@+

Ja vermoed ik, ik ben een beginner. Wat zag je als een anomalie? 

Ik heb een 3D-schets gemaakt die de profielen met elkaar verbindt, maar dit is wat ik heb gedaan.... (foto)

image.jpg

Neem de tijd om alle communicatiethreads op 1/4 wenteltrap te lezen

Stringer centraal slib

en zie de links die zijn bijgevoegd bij de discussies

welke van + de stap is van de stappen op de paslijn moet dezelfde kant hebben

@+

1 like

Kon je het me niet in 2 minuten aandoen, omdat je je best lijkt te doen? 

Neem de tijd om de communicatiethreads te lezen

Uw trap c waarom?

Ondanks dit alles kan ik er niet rond. 

Wat bedoel je? Afgezien van het antwoord dat het is om naar boven te gaan, zie ik ^^ 

Hallo

Zen, we zijn er gewoon om je te helpen.

Je trap leek erg ingewikkeld.

Welk hout of staal materiaal?