Jak narysować ćwierć obrotu środkowych schodów z podłużnicą?

Witam wszystkich,

Jestem początkującym użytkownikiem Solidworks (2015), rysuję ćwierćobrotowe schody z centralną podłużnicą i utknąłem na kącie podłużnicy. Narysowałem dolną i górną część podłużnicy, ale połączenie tych dwóch części jest dla mnie misją niemożliwą.
Po wielu godzinach prób wymyślenia, jak to zrobić, przychodzę do Ciebie, mając nadzieję, że masz rozwiązanie mojego problemu.

Po 4 kroku podłużnica, aby dogonić piąty stopień i podążać za kątem tego ostatniego, musi mieć kąt w kierunku pionowym, ale także poziomym.
Załączam plik do Ciebie, jeśli chcesz rzucić okiem.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

escalier_cousin_elina.sldprt

Zajrzyj do linków pod poniższymi linkami:

Wszystko jest całkowicie zdefiniowane

@+

2 polubienia

Niestety, nie wydaje mi się, aby było to rozwiązanie, którego szukam. 

Faktem jest, że będziesz musiał dobrze zwizualizować linki

Klatka schodowa jest daleka od  ideału 

tworząc szkic 3D, który łączy profile, możliwe jest utworzenie żądanej części za pomocą skanowania

@+

Tak, podejrzewam, jestem początkujący. Co uznałeś za anomalię? 

Stworzyłem szkic 3D, który łączy profile, ale to właśnie zrobiłem.... (zdjęcie)

image.jpg

Poświęć trochę czasu na przeczytanie wszystkich wątków komunikacyjnych na 1/4 krętych schodów

Centralny podłużnicy

i zobacz linki załączone do dyskusji

który z + jest krokiem kroków na linii kroku, powinien mieć tę samą stronę 

@+

1 polubienie

Czy nie mógłbyś mi tego zrobić w 2 minuty, ponieważ wydaje się, że robisz wszystko, co w twojej mocy? 

Poświęć trochę czasu na przeczytanie wątków komunikacyjnych

Twoja klatka schodowa c dlaczego?

Mimo to nie daję rady. 

Co masz na myśli? Poza odpowiedzią, że to po to, żeby iść na górę, nie widzę ^^ 

Witam

Zen, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.

Twoje schody wydawały się bardzo skomplikowane.

Jakiego materiału drewnianego czy stalowego?

Mała rada: Zrób montaż, zaczynasz mieć dużo szkiców.

Chrtof