Hoe verwijder je de transparantie van een onderdeel of een mechanisch gelast onderdeel wanneer het wordt gemaakt?

Hallo allemaal, Wanneer ik een nieuwe baas maak of een nieuwe mechanisch gelast om een onderdeel te maken, begint het lichaam onmiddellijk te verschijnen, ik ben gedwongen het uiterlijk te verwijderen om het onderdeel normaal te zien. Iedereen weet waar ik kon de standaard uiterlijk instellingen te wijzigen?  (tenzij het komt van iets anders)

Bij voorbaat dank.

pieces_transparentes.png

Zou het niet uw modelonderdeel voor het gelaste mechaniek zijn dat transparant zou zijn?

2 likes

Welke versie van SolidWorks?

SW 2016?

2 likes

Ik heb het gecontroleerd, het uiterlijk van mijn modellen is inderdaad 0 in transparantie. Ja, het is SLD 2016.

Hallo

Ik denk dat Alain ook wilde weten welke MS je gebruikt. ;-)

2 likes

Verwijder het vinkje uit het rood omcirkelde vakje

@+ ;-)

3 likes

Dit is SP 3.

Bedankt gt22, maar ik probeer de transparantie te verwijderen uit de creatie van het lichaam in plaats van daarna, ik zie mezelf niet elke keer dat ik een lichaam ;) uit te vinken

2 likes

Maar je hoeft dit vakje niet elke keer uit te vinken

Daar is het aangevinkt op je basisonderdeel, zodat alle onderdelen die je ziet en die je gaat maken transparant zijn en dit is het geval in de visual

Je hoek en je gerecht zijn transparant en als je een stuk opnieuw doet omdat het is aangevinkt, zal het ook transparant zijn

Dus tik op je oog en het zou genoeg moeten zijn om er normaal uit te zien

wat bovendien is, het lijkt mij dat de aparence-kolom is gewijzigd, aangezien uw stuk uit uw selectie wit de witte bol de vorige kolom zou moeten zijn

@+

3 likes

Ik heb het vinkje uit het vakje gehaald dat zegt, maar het neemt het uiterlijk van mijn gerecht weg, dan moet ik alle verschijningsvormen verwijderen als ik wil dat mijn hoekijzer weer normaal wordt.

Maar dat lost dat niet op, bij elk nieuw stuk zal ik het opnieuw moeten doen. En dat is wat ik wil voorkomen.

Ik had dit probleem niet op de 2014-versie.

1 like

Ga verder met SP5, het is de meest succesvolle versie.

3 likes

Als je boven aan de kolom klikt

Je kolom moet leeg blijven

of overschakelen naar SP 5 zoals gezegd @ AC Cobra je kunt een bug op je SP

@+

1 like

OK. Misschien is het een bug zoals je zegt. Bedankt. Tot gauw.