Op twee van mijn machines (een station en een laptop) zowel in W10 als SW 2021 heb ik een onstuitbare truc om SW-wafel te maken!
Zou je jezelf kunnen testen met eenvoudige onderdelen als je dezelfde geweldige functie hebt. Om eerlijk te zijn, lijkt de functie alleen beschikbaar te zijn op ASM's, maar niet op een enkel onderdeel.
Als ik de sectieweergavefunctie gebruik, is er een bug dat wanneer ik de ronde gebieden selecteer die blauw zijn aangegeven met een rode pijl, deze normaal werkt.
Aan de andere kant, als ik de gebieden van de sectie selecteer die in rood zijn aangegeven met groene pijlen, plant het SW en dit ongeacht de montage. En dat is geen onzin
Om dit nadeel te ondervangen, ben ik verplicht om een schets te maken en materiaal uit een middelste opname te verwijderen.
Ik kan me niet herinneren dat ik dit PB heb gehaald met de 2019-versie.
Onder 2019 sp05 (en eerdere versies) was het voor mij nooit mogelijk om de oppervlakken te selecteren die zich in het snijvlak bevinden.
Wat ik al heb gezien, is dat wanneer je bijvoorbeeld een bovenoppervlak selecteert, je de algehele vorm (ongesneden) ziet en niet noodzakelijkerwijs op hetzelfde vlak, wat nogal verwarrend is, maar het zorgt er niet voor dat SW crasht, vooral omdat ze de problemen met het oppervlak met nul dikte hebben verwijderd.
Welnu, het probleem werd opgelost door de hotline, hoewel deze niet kon reproduceren op hun machines, net als jij, de PB en er werd geen vergelijkbare pb vermeld onder de experts. Aan de andere kant konden we het PB voor onbepaalde tijd reproduceren op mijn machines.
Op het werkstation was het nodig om de C++ modules op te ruimen en de juiste modules terug te plaatsen.
Het probleem is te wijten aan het feit dat de de-installatie van de oude versies niet volledig is gedaan tijdens de installatie van de 2021
Een interventie op het niveau van de BDR is klaar met het verbeteren van het geheel.
Wat de laptop betreft, was een beetje schoonmaken op BDR-niveau voldoende om het probleem op te lossen, aangezien er vóór 2021 nooit een installatie van SW was.
Bedankt voor je mening, waardoor ik kon zien dat het geen SW-bug was.