Hallo, ik heb een 3D-object gemaakt dat verschillende onderdelen bevat en om dat te illustreren, laten we zeggen dat ik een voertuig heb gemaakt in een enkel 3D-bestand dat veel andere onderdelen bevat (wielen, motor, deuren, enz...) en ik heb twee verschillende configuraties gemaakt voor dit voertuig, om te illustreren, We zullen zeggen configuratie 1: Sportmodel en Configuratie 2: Trail-model. U moet niet vergeten dat het enige verschil tussen deze configuraties de grootte van de kamers is. Daarna voer ik de functie "een nieuw onderdeel invoegen " uit op elk onderdeel van mijn voertuig, vervolgens maak ik een productiebestand met een plan voor elk onderdeel van mijn voertuig.
En daar wringt mijn schoentje... wanneer ik overschakel van de ene configuratie naar de andere op mijn 3D-voertuig, zullen de afgeleide delen op de plannen niet veranderen, ze blijven op een enkele configuratie en zullen niet meer bewegen en dit, zelfs in het document "afgeleid deel" ... het beweegt niet...
laten we ons voorstellen dat ik "een nieuw onderdeel heb ingevoegd" onder de configuratie van het "sportmodel", nou, de afgeleide onderdelen en dus de beelden op het plan blijven op de sportconfiguratie, ongeacht of ik de trailconfiguratie op mijn 3D-voertuig selecteer ... Er beweegt niets
Ik hoop dat je me begrijpt