Hallo;
Ik ben op zoek naar een tutorial voor filteren en tikken die een goed beeld geeft.
CDLT
Hallo;
Ik ben op zoek naar een tutorial voor filteren en tikken die een goed beeld geeft.
CDLT
Hallo
Er is een vrij complete tutorial over het tikken van annotaties op dit forum:
Over het algemeen wordt de Drilling Wizard gebruikt voor het tappen.
Voor draadstangen doen we Invoeging / Annotaties / Draadweergave.
Stel de optie Opties/Documenteigenschappen/Terugloop in met draadweergave en Gearceerde draadweergave ingeschakeld.
Als u de draadannotatie in de tekeningen wilt bekijken, gaat u naar Modelobjecten.
Daar ga je
Hallo
Wil je spinning vertegenwoordigen? Zo ja, dan moet je het tekenen, anders heeft alain.erp je alles verteld.
Fijne dag.
Eric
Hier is een tutorial over het maken van threads in volume
http://www.youtube.com/watch?v=DRLEUuY-T1Y
Als het alleen voor visuals is, neem dan de reeds genoemde tools
@+ ;-)
Hallo
De tutorial waarnaar Alain.erp verwijst, is heel duidelijk en deze oplossing is voldoende in termen van esthetiek. Aan de andere kant, als je de netten echt nodig hebt, moet je de scanfuncties doorlopen, wat de reconstructies van je ontwerpen aanzienlijk zal belasten.
Vriendelijke groeten
we kunnen het filteren alleen op het 2D-vlak weergeven om de visuele weergave te maken, u kunt het op solide werk doen
om de vorm van een veer te maken, maar met een driehoek die de vorm van een filtertand aanneemt
Hallo
Hier is een tutorial van een SOLIDWORKS-expert over het maken van een thread of tap met SOLIDWORKS:
Nee, je had een enorme schop om dit question@Clementine ;) op te graven
Hallo, het is meer een schop, maar deze moet ze hebben gebruikt:
Dus weet je, een vrouw graaft altijd een 3-jarig onderwerp op tijdens een ruzie!
Een charmante vrouw vindt altijd het juiste argument als ze overtuigend wil zijn, zeer goede tutorial; )
Een vraag zit me dwars, wie van Frédéric of A. Leblanc heeft het betere argument?
Nu denk ik dat we een van de grootste debatten hebben over Lynkoa:p :p
a.leblanc, Frédéric, coin37coin, Clémentine, jihed.trabelsi, jmsavoyat, gt22, frepo, alain. ERP-systeem.
Hallo;
Mijn vrienden, ik dank jullie zeer.