Laat me mijn probleem aan u voorleggen. Ik moet een weergave maken van een hek dat half het water in gaat.
Het water moet transparant zijn, zodat het hek er doorheen te zien is.
Helaas kun je in de renderings die ik probeer te maken er niet doorheen kijken en lijkt de textuur van het water niet erg op elkaar.
Ik werk aan solidworks 2011 pro. Is er een expert op het gebied van rendering/aanpassingen?
Bedankt.
gt22
22 april 2016 om 17:22
2
Je moet spelen met de transparantie van het water
Toon de afbeelding en de instellingen die je maakt
Bekijk deze tutorials
https://www.youtube.com/watch?v=S4lOpNWTR6s
1 like
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb de tutorial bekeken. Maar eigenlijk gebruik ik Photoview 360 direct in Solidworks 2011. In de tutorial ziet het er intuïtiever en completer uit. Ik zal proberen om wat foto's te maken op maandag op het werk. Ik geef aan dat ik een assemblage heb (een hek en een kubus water).
Goedenavond
In de map met uiterlijk bevinden zich verschillende watertexturen. Niet gevonden wat je zocht?
Breng je een watertextuur aan op de kamer of gewoon een uiterlijk?
http://help.solidworks.com/2010/french/SolidWorks/pworks/LegacyHelp/PhotoWorks/Appearances/Appearance_Folders.htm?id=a6b8129593fb4c719bb0226ba0c0a0f1
Uiteindelijk ga ik genoegen nemen met RealView-afbeeldingen.
Zodra ik een rendering wil maken, freest solidworks zonder resultaat.
Maar dankzij jouw antwoorden kon ik spelen met transparantie en helderheid.
Dit zijn dingen die ik helemaal niet onder de knie had.
Hier is een kleine foto om je een overzicht van mijn werk te laten zien.
Bedankt
vue_densemble.jpg
1 like
gt22
26 april 2016 om 16:11
6
als ik mag?
Verklein de grootte van je stenen, ze zijn een beetje groot naar mijn smaak ;-)
en probeerde ze even groot te maken
Plaatst een blauw voor het water met een transparantie
Om de drijflijn beter te visualiseren is het niet eenvoudig om te zien dat het niveau van de vloot niet-lineair is (golf)
in inter en exter van het baccalaureaat
welke van + is je vlotter, moet ik denken dat het ongeveer hetzelfde percentage is voor het ondergedompelde deel
@+ ;-)