Hallo allemaal, Ik heb een vraag omdat ik een ongesneden deel in een doorsnede wil maken. Ik voeg een voorbeeld toe, ik heb geprobeerd deze lay-out opnieuw uit te voeren, maar ik kan niet hetzelfde beeld krijgen. Als je tips hebt, ben ik er helemaal voor.
Anders heb je een enigszins omzeilde oplossing om een config te creëren met een verwijdering van materiaal en vervolgens arceer je in je tekening handmatig de gewenste gebieden.
Het is mogelijk om dit type doorsnede in het 3D-model te maken (regionale doorsnede met meerdere vlakken met meerdere snijpunten geselecteerd) en vervolgens de doorsnedeweergave op te slaan voor hergebruik in de tekening. De snijlijn moet handmatig in de tekening worden toegevoegd om de tekening te begrijpen. Dat gezegd hebbende, zou de aanpassing van de snedediepte om dit type weergave te genereren gemakkelijk het onderwerp kunnen zijn van een verzoek om verbetering...
Geprojecteerd de weergave na de sectie en gesuperponeerd door het te blokkeren in relatie tot de oorsprong in horizontaal en verticaal op de sectie weergave door het controleren van de definitie van de sectie na mijn screenshot.
Bedankt allemaal voor jullie oplossingen en hacks. Maar blijkbaar is er niets automatisch of configureerbaar in SW om het "eenvoudig" te maken. Inderdaad, net als vele anderen, slaag ik erin om dit soort sneden te maken door te sleutelen aan een geprojecteerde weergave en een doorsnede en vervolgens de een of de ander bij te snijden.