Hallo allemaal, zodat iemand me kan vertellen hoe ik het moet doen. Ik wil graag een bloembak maken
met SOLIDWORKS 2020.
Ik maak een vlak met een vierkante vorm en een tweede vlak met een 6-zijdige vorm
Hallo allemaal, zodat iemand me kan vertellen hoe ik het moet doen. Ik wil graag een bloembak maken
met SOLIDWORKS 2020.
Ik maak een vlak met een vierkante vorm en een tweede vlak met een 6-zijdige vorm
Hallo
U kunt de functie "Transition Fold" gebruiken tussen uw 2 schetsen. Aan de andere kant moeten de 2 schetsen hetzelfde aantal entiteiten hebben. Het is ook noodzakelijk om een opening te voorzien zodat het uitvouwen kan worden gedaan. (Voorbeeld bijgevoegd in SW2019)
Vriendelijke groeten
Hallo Pascal,
Voel je vrij om de 3D van je ontwerp als bijlage aan te leveren. Hierdoor kunnen de mensen die antwoorden dit nauwkeuriger doen.
Om uw plaatwerkontwerp zo te draaien dat u het kunt uitvouwen, moet u er eerst voor zorgen dat het de vorm heeft:
Zodra dit is gebeurd, hoeft u alleen nog maar de functie "Plaatwerk/Omzetten naar plaatwerk" te gebruiken. Als u deze functie wilt gebruiken, moet u parameters opgeven zoals: