Hoi allemaal
Hoe een eigenschap (subscript) van een 3D(. SLDPRT en SLDASM) om het eigendom van zijn 2D (. SLDDRW) geassocieerd?
Wanneer we onze 2D's maken, voeren we de index van het betreffende onderdeel in de eigenschappen van de 2D in, via een macro die put uit SAP-gegevens. Dus toen we onze hint over de 2D invoerden, wil ik dat de hint ook wordt weerspiegeld in het 3D-onderdeel of de montage.
Heeft u de oplossing om een woning te verplichten?
Hartelijk dank bij voorbaat
Hallo en welkom;
We zouden iets meer moeten vertellen:
=> Solidworks-versie.
=>Type en naam van het gebruikte SAP (ERP).
…
Technisch gezien, als je al een macro gebruikt om je aanwijzingen voor je Solidworks-tekeningen te beheren, zou je deze (de macro) moeten kunnen wijzigen om deze aanwijzing zonder al te veel moeite naar je 3D's te verspreiden.
Als u de Visiatv-tools (MycadTools) gebruikt, is het mogelijk om dit te doen met hun Smartproperties-tools:
Vriendelijke groeten.
Logischerwijs zou het voor de Europarlementariër beter zijn om de index te ontvangen van het 3D-bestand (prt of asm), dat het ERP zou lezen.
Namelijk dat technisch gezien een Europarlementariër aan meerdere 3D's kan worden gekoppeld en een 3D aan meerdere Europarlementariërs...
Ik zou hetzelfde hebben gezegd.
Waarom zou je het andersom doen?
Hoi allemaal!
Ik ben het eens met @stefbeno en @remrem over hun idee om de PRP-index van 3D naar 2D te brengen.
Persoonlijk is dat hoe ik het doe en niet alleen... al mijn cartridge wordt ingevuld door het 3D-model via een PRP-formulier (plantype / plannaam / nummer / index / enz...)
zodat iedereen het plan kan maken, zal de cartouche altijd kloppen volgens wat er in het 3D-model wordt ingevuld.
Hallo
bij ons wordt alleen de Europarlementariër geïndexeerd.
Het titelblok wordt automatisch gevuld met de informatie die is ingevoerd in het Smartproperties-masker (aanduiding, herkomst van onderdelen, type onderdeel, TTH, TTS, enz.) van de 3D.
Met deze praktijk is de gebruikte 3D altijd up-to-date ==> minder fouten