Ik heb arceringspatronen gedownload als .pat-bestanden, maar het lukt me niet om ze in draftsight te integreren. Ik heb het tevergeefs geprobeerd via "laad de applicatie" en de tabel "opties" in het tabblad "tools". Er wordt alleen naar .dll bestanden gezocht. Ik las op dit forum dat het mogelijk was, maar ik kon het antwoord niet vinden over de te volgen procedure voor hun import. Kan iemand mij helpen? Bedankt!
Dus ik heb het goed gedaan, maar ik zal uitleggen wat er is gebeurd voor degenen die het konden gebruiken:
DF Explorer leek de .pat-bestanden niet te herkennen in de " app data / roaming / etc ... " . Ik had aan het einde van het pad "opgegeven bestand niet gevonden". Dus ik probeerde mijn bestanden naar de map te kopiëren via "programmabestanden / etc ... ", maar toen vertelde hij me dat mij de toegang was geweigerd en dat ik niets in deze map kon kopiëren. Nou, ik heb het toch gedaan! Uiteindelijk was het bericht "opgegeven bestand niet gevonden" hetzelfde...
Dus ik ging nog steeds kijken in het uitkomen of ze niet verschenen in "custom", en overwinning! Ze zijn er gelukkig!
Het was gewoon een beetje zweet en ergernis. Een grote dank .PL voor de hulp, die mogelijk bloed en tranen heeft voorkomen!