Op een basis heb ik de gaten gerepareerd en krachten op afstand toegevoegd. Alles gaat goed, ik heb de vervormingen, de inspanningen, ... Aan de andere kant zou ik graag de krachten in de bindingen willen herstellen.
Ik laat de resulterende krachten verschijnen op de verschillende oppervlakken in mijn grafische venster door de reactieoptie aan te vinken, maar het is onmogelijk om ze in het rapport te laten verschijnen.
Heeft iemand een oplossing?
De enige oplossing die ik heb gevonden is om een screenshot te maken...
Ga in het dialoogvenster onder Rapportsecties als volgt te werk:
Selecteer de secties die u wilt opnemen. Schakel de opties uit die u niet wilt opnemen.
Voeg opmerkingen toe en selecteer opties voor elke opgenomen sectie. Selecteer een object in de lijst en werk de gegevens bij onder Sectie-eigenschappen.
Voer de koptekst in. Deze informatie wordt aan het begin van het rapport en boven aan elke pagina weergegeven.
Ingenieur/Ontwerper
Onderneming
URL van de tekst
Logo
Blader naar een *.bmp-, *.gif - of *.jpg-bestand .
Adres
Telefoon
Fax
Ga onder Documentinstellingen als volgt te werk:
Vernieuw de publicatieopties voor het rapport en de documentnaam .
Selecteer Rapport weergeven na publicatie om het rapport na publicatie te openen.
Selecteer Bestaande afbeeldingen opnemen om enkele of alle afbeeldingen te kopiëren die zijn toegevoegd aan de map Afbeeldingen met Afbeelding opnemen in rapport.
Voer een van de volgende stappen uit:
Klik op Toepassen om de wijzigingen op te slaan en door te gaan met het bewerken van het rapport.
Klik op Publiceren om de wijzigingen op te slaan en het rapport te genereren.
Als u de standaardsecties voor elk type indeling wilt wijzigen, klikt u op Simulatie > Opties . Klik op het tabblad Standaardopties op Rapporteren. Selecteer de Rapportindeling, Rapportsecties, opties en klik vervolgens op OK.
De beschikbare rapportsjablonen zijn te vinden in SolidWorks_install dir\Simulation\data\cwreports.
Bedankt voor je antwoord, maar het werkt niet. Alle secties van het rapport worden gecontroleerd.
Maar aan de andere kant zie ik in de lijst met resultaten, met de grafiek van spanningen, vervormingen en verplaatsingen, nooit de weergave van de lijst van mijn inspanningen zoals mijn andere resultaten?