Ik wil in een tekening aangeven welke afmetingen veranderen ten opzichte van een vorige tekening. Het doel is om het werk van de onderaannemer te vergemakkelijken om het programma van de CNC te wijzigen. Ik ken de "driehoeken" voor revisies, maar normaal gesproken associeer ik ze met revisietabellen. Is er een andere manier?
Hallo, we gebruiken de revisiebubbels met de tabellen. Naast elke gewijzigde dimensie plaatsen we een ballon met een letter die overeenkomt met de wijzigingsindex. Als een rating naast een A staat, is deze gewijzigd in de A-index.
Het is misschien inconsistent, maar ik zie vaak zwarte diamanten om een verandering aan te geven. En ik weet het niet zeker, maar het lijkt mij dat het een symbool van controle is.
A.Leblanc : Het lijkt mij dat het controlesymbool een driehoek op de punt is, "niet gevuld", maar het lijkt erg op elkaar, dus misschien gevaarlijk om de diamant te gebruiken.
Ik heb vaak "driehoek / wolk revisie" gezien voor indexwijzigingen.
Maar het lijkt erop dat het verzoek is om het ene plan te maken naar analogie met het andere.
Dus een nieuw plannummer, en het begin van een beginnende aanwijzing.
Kleine opmerking:
Plaats een alfamarkering in een ballon, als deze van toepassing is op een ASM, bestaat het risico dat deze wordt verward met een assemblageballon, tenzij u laagbeheer (en dus kleur) gebruikt.
Trouwens, het zien van een onderstreping van een bubbel schokt me, omdat het risico bestaat dat het wordt verward met een beoordeling.
Anders, als het een onderdeel is, bestaat het risico dat het wordt verward met bepaalde bewerkingsinformatie, zoals de E in een cirkel, enz...? Tenzij er een beheer van lagen (en dus kleur) achter zit.
Om de indices op de dimensies te zetten, zet ik bijvoorbeeld de letter tussen prenthesis (A) na <Zon>(A) in de citaattekst, zodat als ik de dimensie verplaats, de index volgt.
Yari Luchessa, als uw probleem is opgelost zoals aangegeven in uw bericht, vergeet dan niet om het als opgelost te markeren door het antwoord te selecteren dat uw probleem beantwoordde;)