Hoe draai je de betekenis (van een invoeging) om met Constraint References?

Hallo

Ik heb een probleem waarvoor ik meerdere dingen heb geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet.

Als ik een schroef uit de boekenkast in een assemblage schuif, hoef ik me alleen maar op een gat te positioneren en het valt op zijn plaats. Het enige wat ik hoef te doen is met de linkermuisknop te klikken om zijn plaats in de assemblage te valideren (gezien het aantal gaten vind ik het erg praktisch). Dit alles dankzij mijn "Constraint Reference".

Dus ik wilde hetzelfde doen voor een inlegvel, maar het gaat nooit de goede kant op (zie afbeelding). De beperkte stop is inderdaad beperkt aan de bovenkant van het gezicht, maar het lichaam is van de verkeerde betekenis.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Ik ken de beperkingen referenties niet.
Door het gezicht te nemen in plaats van de rand, zou je misschien toegang hebben tot de inversiefunctie, in plaats van door de as te gaan?

1 like

Hallo

Wanneer u uw component op een gat plaatst, kunt u, voordat u de muis loslaat, op de "Tab"-toets drukken om de oriëntatie te wijzigen.

Anders denk ik dat je primaire beperking niet goed is. Het zou beter zijn om de tegenoverliggende ronde rand te selecteren (degene die in contact komt met het ontvangende deel) en de uitlijning op "Iets" te laten staan.

Vriendelijke groeten

7 likes

Dank u wel, meneer,

Inderdaad, je hoefde alleen maar Tab te doen". Ik kende deze eenvoudige en toch zeer nuttige snelkoppeling niet. Je hebt me tijd bespaard op mijn komende vergaderingen.

Goede reis!

2 likes