Hoe koppel je archivering/extractie aan workflow?

Hallo

Om fouten/weglatingen in mijn workflow te voorkomen, zou ik graag willen dat op het moment van archivering de status van het onderdeel automatisch wordt gewijzigd van "geldig" naar "in wijziging", of dat de extractie wordt gedaan via dezelfde statuswijziging.

Ik wil voorkomen dat we een wijziging ongemerkt weer in elkaar kunnen zetten en daarom een niet-goedgekeurd gewijzigd onderdeel gebruiken, en dat een wijziging (extractie of archivering) dus een toestandsverandering teweegbrengt.

Is dit mogelijk?

Hallo

Normaal gesproken haalbaar met dispatch-acties. Scroll in de administratie naar beneden in de boom "Aanvullen", klik vervolgens met de rechtermuisknop op Verzending en klik vervolgens op "Acties beheren". Aan de andere kant vereist dit dat u de bewerkingen uitvoert vanuit Windows Verkenner en niet vanuit Solidworks (beperking van deze tool).

Uiteindelijk heb ik dit probleem vergrendeld via de workflow

Wanneer een onderdeel zich in de status "Geldig" bevindt, kan het niet worden geëxtraheerd en kan het daarom niet worden gewijzigd, de status moet worden gewijzigd in "in wijzigen" zodat het kan worden geëxtraheerd en gewijzigd.

workflow.png

Uiteindelijk heb ik dit probleem vergrendeld via de workflow

Wanneer een onderdeel zich in de status "Geldig" bevindt, kan het niet worden geëxtraheerd en kan het daarom niet worden gewijzigd, de status moet worden gewijzigd in "in wijziging" zodat het kan worden geëxtraheerd en gewijzigd

1 like