Hoe maak je een gedraaide balk plat met de plaatwerkmodule?

Hallo

Het staat allemaal in de titel, laat los, ik ben nog steeds op zoek. Het doel is om de lengtes plaatwerk (3 mm dik) te kennen die nodig zijn om dit onderdeel (trapleuning) te maken.

Vreemd genoeg werd ik gedwongen om door oppervlaktefuncties te gaan om mijn deel te maken, het gladstrijken van de volumefunctie  maakte me geen hol onderdeel.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten

Hier is het 3D-bestand bijgevoegd , en sorry voor de spelfouten.

rampe_descalier_3d.sldprt

Hallo

Kijk er eens naar met deze tutorial zou je er moeten komen... In principe is het hetzelfde...

mise_a_plat_de_surface_helicoidale.pdf
1 like

Hier is het uitklapbare stuk maar het is niet uitgehold omdat het anders niet meer uitvouwt. Jij moet configuraties maken die ik ook voor jou doe. U moet de configuratie wijzigen voor de gevouwen en uitgevouwen ... Maar je kamer heeft niet overal hetzelfde gedeelte...

rampe_descalier_3d_-_ac_cobra.sldprt
2 likes

Hallo

Bedankt voor je snelheid, je tutorial is geweldig. Ik kon geen overgangsmethode vinden om plaatwerkmodules te gebruiken.

De secties zijn inderdaad niet regelmatig, met de functies die ik gebruikte zou het nodig zijn geweest om de 4 gedraaide curven als geleidingscurven te selecteren. Nogmaals dank voor deze opmerking.

Bedankt voor je 3D-bestand, ik zal proberen je tutorial te volgen en de 2 configuraties te maken.

Vriendelijke groeten

1 like