Ik heb een plan te maken en ik zou graag al mijn configuraties in dezelfde gelaste mechanica willen plaatsen
behalve dat er een kolom (gebied) is die ik niet zelf kan bijwerken
Als je een idee hebt
Bijgevoegd is een jpg om mijn probleem te begrijpen
Voor mijn eerste regel, die overeenkomt met mijn configuratie 1, geen problemen, maar het is in mijn configuratie 2 waar mijn lengte verandert dat ik mijn oppervlak niet automatisch kan plaatsen
Ik denk dat dit oppervlak wordt verkregen met de lijst met gelaste onderdelen en het oppervlak van de zijwand van plaatstaal.
Hoe is het multi-body deel of een body met configuraties aan de lange en brede kant van het plaatwerk.
Anders heb je in je tabel (MEP) de lengte van het blad maar niet de breedte, dus het is onmogelijk om de waarheidsgetrouwheid van de berekening te controleren of niet.
Stuur ons uw kamerboom om het voor iedereen beter te begrijpen en waarom niet kamer + MEP indien mogelijk (afhankelijk van de SW-versie)
Ik wil mijn breedte niet laten zien in mijn schilderij, het gebied en de lengte zijn genoeg voor mij
En aangezien het oppervlak wordt berekend op basis van de flankformule van plaatwerk, is dit normaal gesproken geen probleem, het wordt automatisch gedaan
Wat ik zou willen doen, is al mijn lijnen van gelaste mechanica van elke configuratie in een enkele tabel laten verschijnen in plaats van elke keer een nieuw plan op te slaan
In dit geval kunt u in plaats van de lijst met gelaste onderdelen niet de tabel met de artikelfamilie invoegen (klik op het onderdeel, invoegen, Tabel, Onderdeelfamilie) door de elementen in te vullen die u in deze onderdeelfamilie wilt hebben.
Voeg de breedte toe die vervolgens moet worden gemaskeerd, het oppervlak (formule lengte x breedte), voeg uw Hérackles-kudde toe...
Omdat in uw tabel met gelaste onderdelenlijsten alleen de lichamen worden weergegeven die in de weergegeven configuratie zijn gebruikt (voor mij is het niet mogelijk om in deze tabel alle configuraties weer te geven)
Omdat in uw tabel met gelaste onderdelenlijsten alleen de lichamen worden weergegeven die in de weergegeven configuratie zijn gebruikt (voor mij is het niet mogelijk om in deze tabel alle configuraties weer te geven)
Dat dacht ik ook, maar ik hoopte dat er een oplossing was!
Ja, ik heb nagedacht over de familie van onderdelen, maar ik weet het niet, ik vind het niet leuk, maar niet te veel keuze denk ik