Op SolidWorks?
Hallo
Als u op een lijn klikt, worden zwevende pictogrammen gemaakt en kunnen de kleur en het lettertype van de lijn worden gewijzigd.
Misschien moet u een nieuwe regel maken om te kunnen bewerken.
Ja op SolidWorks
Ik kan de kleur van de lijnen in mijn stuk veranderen, maar ik heb constructielijnen gemaakt om annotaties te plaatsen en deze wil ik graag inkleuren. Heb je een idee?
Hallo
U kunt lagen met specifieke kleuren gebruiken. Maak uw laag, selecteer vervolgens de entiteiten en wijs ze toe aan die laag. Gebruik het pictogram "Color Display Mode" om ze in kleur weer te geven.
Vriendelijke groeten
couleur.jpg
Ja, gebruik de toolbox met het label:
Lijn Formaat
Hiermee kunt u de formaten (stijlen, diktes en kleuren) van uw constructielijnen wijzigen.
presentation1.jpg
Zoals ik al zei, denk ik dat het niet werkt voor SolidWorks-constructielijnen, maar alleen voor schetsen: maak in dit geval een lijn, geef deze de kleur en stijl (gestippeld) die je wilt.
Objecten die worden gegenereerd met de functie "Bouwlijn" in de tekening worden gekleurd als ze aan een kleurlaag zijn toegewezen.
Ik heb wel een laag op mijn constructielijn in rood gemaakt als ik mijn keuze van laag valideer, of mijn lijn verdwijnt of hij verandert niet van kleur, hij blijft zwart. Is het een bug?
Bedankt voor je hulp!!