Hallo
Ik wil graag mijn eigen watermerk in Visualize plaatsen, maar ik kan niet vinden hoe ik dit moet doen,
Bedankt
Vriendelijke groeten
Hallo
het is mogelijk om een beetje vals te spelen in Visualize om een watermerk op de onderdelen toe te passen, maar niet op de hele afbeelding.
Voor valsspelen:
Tabblad Verschijningen (1) > klik op de knop + (2) > Nieuwe sticker (3) > Afbeelding... (4) Selecteer vervolgens de afbeelding
Kies de afbeelding van het filter (5) en vink vervolgens in het tabblad Toewijzing (6) de sticker voor meerdere onderdelen aan (7), klik in de uitrol "Basisbediening" op de cameraknop (8) van de instelling "Projecteren van",
en ten slotte, indien nodig, de breedte van de sticker (9) aan te passen en, in de uitrol van "Advanced Controls", de XYZ-positie, enz. (9).
(OPMERKING: elke keer dat u de weergave wijzigt, moet u opnieuw op Camera klikken en mogelijk de breedte en positie opnieuw aanpassen).
Resultaat
De andere oplossing, die veel flexibeler is, is post-editing. Met andere woorden; ga door Photoshop om het watermerk met een laag te bedekken.
filigrane_visualize_panel.png
filigrane_visualize_preview.png