Ik zou graag in staat zijn om een weergave op een gestippeld vlak te zetten, om een machine in twee posities te tonen (omlaag en omhoog). Is het mogelijk op Solidworks om twee posities op dezelfde weergave weer te geven? De ene weergave met de machinelijn ononderbroken en de andere met stippellijnen. Ik weet niet of ik duidelijk was , maar als je me niet begreep, zal ik proberen duidelijker te zijn.
Heel erg bedankt voor je antwoorden, aan de andere kant heb ik de twee configuraties op twee verschillende opnames gedaan, kunnen we de twee configuraties op dezelfde assemblage invoeren?
Ja, normaal gesproken hoeft u alleen maar een assembly-configuratie toe te voegen in de ConfigurationManager door met de rechtermuisknop op de bovenkant van de boom te klikken .
Maar hoe animeer je assemblagebewegingen? Ik vond deze link https://www.youtube.com/watch?v=6rHp7Zumndc , maar ik kan niet zien hoe het erin slaagt om in al deze posities te passen.
Ik heb ontdekt hoe je beperkingsstuurprogramma's kunt maken, maar hoe kun je ze dan in een tekening gebruiken? Als ik op "Bekijken vanuit een andere positie" klik, krijg ik de posities die ik in mijn assembly heb aangemaakt niet aangeboden