Hoe een PEM-blad te bewerken

@ Allemaal

Hoe bewerk ik een werkblad?
Ik weet inderdaad niet waarom mijn blad weergaven in Amerikaans formaat heeft in plaats van in Europa

Ik kan de basiskaarten bewerken, maar ik weet niet hoe ik het blad moet bewerken om het opnieuw in Europees formaat te registreren.

(Ik ben nog steeds zo dom als altijd tussen deze verhalen van blad en achtergrond)

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo @Zozo_mp
Deze eigenschap wordt inderdaad niet opgeslagen in het achtergrondplan, maar in het blad, eenmaal gewijzigd hoeft u alleen maar op te slaan als een documentsjabloon (*drwdot)

3 likes

Als je eenmaal alles goed hebt veranderd op een MEP. U kunt het opslaan als een tekeningssjabloon.
En normaal gesproken, als alles goed gaat, wanneer u een nieuw lid van dit model maakt, blijven uw voorkeuren behouden.

2023-02-24_modele mep

Voor inactieve " gewijzigde bladen ": u moet meerdere bladen van het EP hebben om de bladen te kunnen selecteren die u wilt wijzigen.

edit: sorry, dupliceren met Lynkoa15

Oké voor jullie allebei, ik zal er morgenochtend naar kijken
Geniet van WE

Bewerken: euh... Als je direct begint met het bewerken van berichten, wordt het al snel een puinhoop. Vooral omdat er niets is dat de auteur aangeeft... Let op, we kunnen proberen alles in 1 bericht te beantwoorden. :smile:

3 likes

Sorry @opiep27 voor de aanpassing van je bericht: ik heb een fout gemaakt.

@opiep27

Ik ben erin geslaagd om de .drwdot (nikkel voor het Europese display) te redden, behalve dat het na oude wiebelige installaties niet op dezelfde plaats staat als waar Solidworks het op een nieuwe machine plaatst.

In welke standaard directory bevinden de .drwdot (of SW plaatst ze standaard) zich. Het doel is ook om de orde te herstellen.

Bedankt

Hallo

In plaats daarvan moet u uw aangepaste bestanden in een startmap plaatsen. Dit voorkomt dat sw de bestanden overschrijft tijdens een update of een nieuwe installatie.

Maar om je vraag te beantwoorden, sw zet de bestanden in de mappen (voor mijn installatie):

3 likes