Ja, je leest het goed.
Ik vraag hoe we onze creaties kunnen beschermen
Elk bestand dat op de site wordt geplaatst, wordt openbaar
dus geen bescherming of recht voor de uitvinder
@+............ Rode ......... pet; -))
Ja, je leest het goed.
Ik vraag hoe we onze creaties kunnen beschermen
Elk bestand dat op de site wordt geplaatst, wordt openbaar
dus geen bescherming of recht voor de uitvinder
@+............ Rode ......... pet; -))
Ik meen hier te hebben gelezen dat het mogelijk was om voor bepaalde bijdragen betaald te worden, dus om ze over te schakelen naar de betaalde modus, wat een soort bescherming is, voor de uitdagingsmodus zijn er beloningen.
Maar natuurlijk na meer intellectuele bescherming.
Misschien moet het aan de lynkoa-kant worden onderzocht om dit te verhelpen.
Hallo
Ik begrijp uw bewering, maar het is een forum voor wederzijdse hulp en degenen die hier bestanden plaatsen, om hen te helpen, zijn zich ervan bewust dat iedereen die is geregistreerd, het kan downloaden, dat is het doel van wederzijdse hulp!
Het forum is bedoeld om elkaar te helpen, maar een uitdaging is per definitie een beetje competitie... Ik denk dat als je niet wilt dat je ideeën worden gestolen, je ze op het laatste moment moet publiceren! Of laat lynkoa iets doen!
Daarna moet je kijken naar het hele deel dat het auteursrecht regelt... Het INPI kan u vertellen over het principe van rechten. Naar mijn mening blijft het binnen het kader van de intellectuele eigendom
Je bent net als wij allemaal hier, op dit forum omdat je hulp nodig hebt ^^, in het slechtste geval alleen foto's als je bang bent voor privacy, maar op een zelfhulpforum zijn brengt dit kleine risico met zich mee;)
Hallo
Ik denk dat de bestanden die onder het forum worden geplaatst inderdaad in het publieke domein vallen, dus het is aan de bijdrager om de informatie die hij beschikbaar wil stellen te beheren.
Aan de andere kant kan de vraag worden gesteld en gesteld voor degenen die deelnemen aan de uitdagingen, waar er een echte toegevoegde waarde is die kan leiden tot een intellectueel eigendom. Kijkend naar de geposte projecten zijn er een aantal verdomd goede ideeën!
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik nodig u uit om de algemene voorwaarden te raadplegen:
Zie: http://www.lynkoa.com/CGU
Hier is een uittreksel:
"De inhoud en informatie die u op Lynkoa plaatst, is van u, en u kunt bepalen hoe we uw inhoud delen via privacy-instellingen . Bovendien:
Voor elk type inhoud dat wordt beschermd door intellectuele eigendomsrechten, geeft u ons specifiek de volgende toestemming: u verleent ons een niet-exclusieve, overdraagbare, sublicentieerbare, royaltyvrije, wereldwijde licentie om de intellectuele eigendomsinhoud te gebruiken die u op of in verband met Lynkoa plaatst (licentie voor intellectueel eigendom).
Wanneer u uw niet-betaalde inhoud verwijdert, wordt die inhoud verwijderd op een manier die vergelijkbaar is met het legen van een prullenbak op een computer. U begrijpt echter dat verwijderde inhoud enige tijd in back-upkopieën kan blijven staan (maar niet beschikbaar is).
Wanneer u uw betaalde inhoud verwijdert, gaat u ermee akkoord dat deze inhoud alleen beschikbaar blijft voor gebruikers die deze al hebben gekocht. Deze betaalde inhoud is echter niet beschikbaar voor andere gebruikers die de aankoop niet hebben gedaan.
We waarderen uw opmerkingen en suggesties met betrekking tot Lynkoa, maar u begrijpt dat we ze kunnen gebruiken zonder enige verplichting om te betalen (net zoals u niet verplicht bent om ze aan ons door te geven)."
Wanneer je deelneemt aan een challenge, vermelden we dat we de CAD-bestanden nodig hebben, maar dat je ze niet openbaar hoeft te maken. In ieder geval worden de winnaars gecontacteerd zodat we de bestanden kunnen herstellen.
Dit is wat er onder "downloadbare bestanden" staat:
"Voeg de bestanden toe die door de auteur van de uitdaging kunnen worden gedownload. We raden u aan om renderbestanden te uploaden om uw project te illustreren en/of eDrawing-achtige bestanden."
Ik begrijp je Gt22
Ik heb dit probleem ook met sommige klanten. Ze vragen me om een plan om hun ontwerp te valideren, of vragen me zelfs om een locatiestudie, en uiteindelijk hoor je niets meer van ze
Ze vertrokken met de plannen om ergens anders heen te gaan.
Ik zocht naar manieren om plannen of andere plannen na een bepaalde datum te vergrendelen of te verwijderen, maar ik kon niets vinden.
Voor degenen die plannen hebben, heb ik een soort watermerk met de naam van mijn bedrijf op mijn achtergronden gezet.
Het is niet veel, maar het is er al.
Anders moet u voor de 3d niet uw Sw-modellen opsturen, maar lichte bestanden of 3D pdf-bestanden.
Daarna is het natuurlijk waarschijnlijk dat elk idee dat aan het grote publiek wordt gepresenteerd, wordt geplagieerd!
Behalve voor rijke mensen die zich naar believen royalty's kunnen veroorloven!
Maak je geen zorgen, als je een beroemde Gt22 bent, word je gekopieerd, maar je kunt ;) omdraaien
Ten slotte is het waar dat gekopieerd worden vervelend is, maar moet het niet als een compliment worden opgevat?
Degenen die mijn Chopper of Death willen, ga je gang! =)
een+
Een hoed
Rood...........
@Bart
U kunt uw plannen in PDF genereren en zelfs met een datum vergrendelen :-)
Er is altijd een manier om uw oplossingen te beschermen, of op zijn minst het leven te bemoeilijken voor mensen die ideeën willen stelen...
zoals de wet van Lynkoa het toelaat, neem ik de punten
@gt22
De wet staat het toe, maar bij misstanden ben ik er om de orde te herstellen en punten af te trekken als dat nodig is.
@ Clementine Ik geef er de voorkeur aan niet te antwoorden ;-))
Bedankt
@+ ...................... en van + tot + Rode muts