Hoe maak je een draad

Hoi, ik heb een draad op een rand en ik zou graag willen beginnen met deze draad gemaakt de draad op de tweede om ze te monteren en onder de knie te krijgen in nouvement. Bedankt voor je hulp

Je hebt de draad gemaakt met een functie voor het verwijderen van veegmateriaal om de draad weer te geven en je wilt het schroeven in een getapt gat "simuleren", toch?

Ik zal het tikken opnieuw doen door de schets van het draadgen te kopiëren.

Om de beweging in beweging te zetten, gebruik je de "spiraalvormige" beperking en vervolgens beheer je de beweging met Animatie.

Als je ons het eindresultaat kunt sturen, ben ik geïnteresseerd! Dank je wel  ;-)

Hallo

Ik vat het samen in het Frans.

Ik heb een draad gemaakt op een apre, en ik zou deze draad willen gebruiken om het tweede stuk te tappen, om ze in elkaar te zetten en in beweging te zetten. Dank u voor uw hulp.

Als ik het goed begrijp, is dit wat je moet doen:

• Veeg het andere deel om te tikken
  • In uw assemblage gebruikt u de mechanische stressfunctie, "spiraalvormig"

Vriendschappen

1 like

Hallo

-Montage van de 2 delen door middel van pivot

-Maak een stip op het cilindrische oppervlak van de schroef

-Zorg ervoor dat de punt van de schroef overeenkomt met de baan van de draadspiraal.

1 like

Ik vind deze oplossing ook leuk! (zelfs als de nieuwe geavanceerde spiraalvormige spanning hetzelfde doet)

Hallo

Juist met de spiraalvormige beperking zie ik het nut niet in van het maken van een echte draad, tenzij het een speciale draad is.

En een klein dingetje @chaslesse, op welke software wil je dit doen, we hebben allemaal geantwoord met betrekking tot SolidWorks, maar is dat echt wat je niet hebt gespecificeerd...

@+

2 likes

@Coyote: Laten we zeggen dat het de assemblage op deze exacte locatie wil laten zien. Het is beter om een "echte" vertegenwoordiging te hebben.

Daarna is het zeker dat, als het alleen gaat om het tonen van een schroefdraaien, een weergave van draadsnijden, tappen en spiraalvormige spanning grotendeels volstaat.

1 like

Selecteer een vraag (en dan ook die van jezelf) als antwoord... Origineel!