Ik werk voornamelijk met mechanisch gelaste elementen en voor het overleg met leveranciers wil ik graag een plan (folio) per carrosserie maken.
Wanneer ik het detailplan met het afgewerkte onderdeel maak, maak ik een lijst met mechanisch gelaste onderdelen om een overzicht te hebben van de onderdelen en hoeveelheidsmarkeringen.
Vervolgens maak ik voor elk lichaam een folio om de te maken onderdelen te scheiden (plaatwerk, bewerking, enz.) en in elk van deze plannen wil ik de bijbehorende informatie ophalen, d.w.z. de informatie die is opgenomen in de tabel met mechanisch gelaste onderdelen om het artikelregistratienummer en de hoeveelheid automatisch op mijn plan te hebben.
Klik met de rechtermuisknop op de tabel en splits vervolgens automatisch alle rijen. Het enige dat u hoeft te doen, is de stuklijstregel naar het juiste blad slepen
Hierdoor kan het verband tussen het mechanisch gelaste hoofdonderdeel en de markeringen en hoeveelheden immers behouden blijven.
Om verder te gaan in het proces, nu ik elke eigenschap heb gedissocieerd naar lichaam, zou er een oplossing zijn om de hoeveelheid van de gesplitste tafel in de cartouche te integreren en idem om de onderdeelmarkering na het hoofdvlaknummer te integreren?
Ik ben al sinds vanochtend aan het kijken, maar ik ben helemaal droog.