Hoe de naam van een configuratie op te halen in slimme eigenschappen

Hallo

Weet u hoe ik de naam van een configuratie (in een familie van bevestigingsmiddelen) kan achterhalen om deze als referentie in de SLIMME EIGENSCHAPPEN te laten verschijnen?

Bedankt

doc2.docx

Ik zie dat je een familie van toneelstukken hebt gemaakt.

Direct in de Excel-tabel van uw deelfamilie voegt u een kolom toe met de eigenschap Verwijzing.

Kolomkop: $propriete@referentie

In deze kolom dupliceert u de naam van uw configuratie.

2 likes

Hallo

We moeten het probleem in omgekeerde volgorde bekijken. Het is aan uw familie van soorten om uw referentie-eigenschap in te vullen.

Zie het zo:

Maak een kolom met het label: $PROPRIETE@Naam van uw accommodatie

In deze kolom kunt u de eigenschap opgeven voor elk item in uw kamerfamilie.

De eigenschap staat automatisch in uw titelvak, net als bij Smart Properties.

Edit: Niet snel genoeg!

2 likes

Ik probeer het meteen..

Bedankt voor je reactievermogen

Ik heb je oplossingen geprobeerd die werken... Ik kan de naam van de configuraties krijgen.

Vanaf nu krijg ik bij slimme eigenschappen, in het geval van schroeven, de naam van de gewenste configuratie. Aan de andere kant was ik geïrriteerd in het geval van elk onderdeel, dat ook de naam van de configuratie kreeg (d.w.z. "DEFAULT", en ja, er is geen andere configuratie in dit geval).

Dus heb ik een SW-variabele toegevoegd in de slimme eigenschappen, in de sectie "eigenschappen gerelateerd aan documenten", die de naam van het document (SW-PartNumber) ophaalt. Op deze manier slaag ik erin om mijn referentie van onderdelen te hebben voor de stuklijsten, of het nu gaat om schroeven of onderdelen.

oef....

a.png