Ik heb een deel dat bestaat uit een 3D-schets met bosch aluminium profiler, op de profilers heb ik 2N, 1N, 2NVS, enz...
Ik heb een plan gemaakt van mijn onderdeel, insert, tabel, lijst van gelaste onderdelen, ik heb mijn hoeveelheden en lengte, maar ik heb niet het patroon van de profiler.
Hoe krijg je ze terug met de auto in dezelfde tabel?
Hallo
Ik neem aan dat je de naam van het profiel in CAD door Bosh Rex niet hebt gewijzigd, dus je moet het deel van de informatie dat in de naam staat met een macro isoleren. Aangezien de bosh-nomenclatuur erg gekalibreerd is, staat de info altijd op dezelfde plaats in het titelvoorbeeld.
3842993740 | Ondersteuningsprofiel 45X45L 2NVS |
Als u de titel van de profielen niet hebt gewijzigd, zal de Europarlementariër de informatie ophalen. Het is duidelijk dat als het in een ASM is, je de nomenclatuur in het MEP moet bijvoegen om alle originele referenties te hebben.
Vriendelijke groeten
2 dingen om te doen:
- In de nabije toekomst, voor uw plan en andere onderdelen die al met deze profielen zijn gemaakt: wijzig de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen
- Voor de toekomst: Voeg de ontbrekende eigenschap in het SLDLFP-bestand toe/update deze