Hoe herstel ik een geëxtraheerde assembly op een andere computer die niet meer bestaat?

Ik ben bezig met een assembly die ik al een tijdje aan het uitpakken ben op een andere computer. Het vertelt me dat ik degene was die het heeft uitgepakt, maar op een andere computer, maar ik kan er niets mee doen. Hoe kan ik het herstellen op mijn huidige computer?

2021-05-31_13h22_33.png

Hallo

Als de computer echt niet meer bestaat kun je dat niet :-( . Om het bestand vrij te maken, moet u de extractie in admin annuleren.
In het beste geval kunt u de laatste versie ophalen, archiveren en ermee beginnen.

Je bijgevoegde afbeelding is niet de juiste denk ik.

Het is niet erg bemoedigend, maar ik zal een andere oplossing vinden.

Inderdaad, dit is niet het juiste beeld:)

2021-06-08_09h05_24.png

Zoals hierboven gezegd, is er geen wonderoplossing.

Om de extractie vrij te maken, moet u het doen in admin, maar verlies van de assemblage op de andere computer.

Haal anders de montage uit de doos op de andere computer of een kopie als het mogelijk is om deze te hebben. Verwijder de assembly uit de kluis, plaats de kopie op dezelfde plaats met dezelfde naam en archiveer deze. Meestal halen we de links op. maar aan de andere kant verlies van de hele PDM-geschiedenis.

Het is nog steeds een hack en de oplossing om de extractie in de administratie te breken en het werk opnieuw uit te voeren, blijft de schoonste in vergelijking met de PDM-database.

3 likes

Dank je wel Julien, dat is precies wat ik deed... eenvoudiger en alles is weer normaal.