Hoe haal ik een offertewaarde op voor een tekening in Excel?

Hallo allemaal,

Ik wil graag de gemeten waarde met de maatvoering op een tekening in een Excel-tabel ophalen.

Ik wil natuurlijk graag de link behouden, dat wanneer mijn beoordeling verandert, de waarde in de tabel wordt bijgewerkt.

Ter info: ik heb het gebied van mijn tafel op mijn tekening gekopieerd en geplakt

Bij voorbaat dank

Hallo

Je moet de onderdeelfamilies gebruiken, het is een krachtige en zeer praktische functie van SolidWorks, zie deze tutorials:

https://www.youtube.com/watch?v=aGZTv99R4hE

Of hier: 

http://www.dailymotion.com/video/xvhvil_tourillon-famille-de-piece_creation

Of maak een entiteit (bijvoorbeeld een geschetste lijn), dimensioneer de lengte van deze lijn (dimensie die in feite zal worden aangedreven door geometrie), roep deze dimensie op in de tabel.

Verberg die regel dan gewoon.

Je kunt het korter maken door direct een dimensie in de 3D te maken, maar volgens de gebruikers is de kans groter dat deze afgeeft (het is een annotatie die tegelijkertijd met de andere annotaties verschijnt).

Hallo

Ik had toen een systeem om te doen wat je wilt doen.

In het begin had ik een familie van onderdelen gemaakt, en ik had steken nodig voor het bewerken, dus ik
een schets gemaakt met de punten die ik moest herstellen en afmetingen aangestuurd door
Configuraties.

Door elke configue bij te werken, waren de afmetingen die in de familie van onderdelen werden getest,
automatisch naar updates.

Als je erin geïnteresseerd bent, kan ik een mini-tutorial maken om het ^_^ te doen

Dank u allen voor uw antwoorden, ik kwam door met de familie van de kamer.

Uiteindelijk zeer goed document, maar niet voor mijn manager.... Niet zoals hij het begreep.

We bespreken geen bestellingen. alles moet opnieuw worden gedaan.

Bedankt allemaal, een fijne dag verder

Het probleem zit hem in de inhoud of in de vorm?

Omdat de opmaak aanpasbaar is en we het gewenste doel bereiken: de SolidWorks-dimensies op Excel hebben.

Sluit deze vraag af door mijn antwoord te kiezen als ik :) heb geholpen