Hoe een verloren licentie van Solidworks 2016 te herstellen van een met .blockchain geïnfecteerde harde schijf

Hallo

mijn pc met solidworks en zijn licentie werd aangevallen door een virus, dus verlies van licentie en verandering van harde schijf

Hoe een licentie op te halen

Hallo

Zie http://www.solidworks.fr/sw/support/1090_FRA_HTML.htm#My_hard_drive_died_If_I_didnt_deactivate_transfer_the_software_license_will_I_be_able_to_reinstall_the_product_and_reactivate_it, in het bijzonder vraag nr. 22.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo, bedankt voor de info

Maar mijn pc is gerepareerd en de harde schijf wordt vervangen, en momenteel probeer ik deze opnieuw op een andere pc te installeren omdat ik een dringende klus te doen heb, en het probleem zal rusten omdat de machine-ID zal veranderen omdat de schijf is gewijzigd

Met vriendelijke groet

Hallo, zo niet, neem dan rechtstreeks contact op met uw dealer door de situatie uit te leggen, misschien zal hij het begrijpen!! In het slechtste geval stuur je hem je oude harde schijf, zal hij het aandurven om het te starten!?

:)

Vriendelijke groeten

5 likes

Normaal gesproken zou het openen van een ticket bij uw reseller geen probleem moeten zijn: hij zal de oude licentie vrijgeven, wanneer u uw werkstation installeert, moet u valideren (dit gebeurt automatisch). Voor de overstap naar de vaste aanstelling is het voldoende om de licentie over te dragen.

Bij het oplossen van problemen kun je altijd in een proefversie werken, deze is 30 dagen geldig.

4 likes

Bedankt 

voor de info