Ik gebruik momenteel Composer 2015 en om een polylijn te maken vanuit het midden van een cilinder, moet je "polyline" selecteren en "ALT" ingedrukt houden. De functie sprong zonder reden en ik weet niet waar ik de ALT-toetsfunctie in composer opnieuw moet definiëren.
Het is geen optie, het is moeilijk in de "Auteur" functies trouwens, wanneer je de Polyline functie of andere (pijlen, ...) neemt schrijft het onderaan in het dialoogvenster.
Aan de andere kant is er in de Polyline-functie voor de cilinders geen ALT-selectie nodig om het midden te vangen, je hoeft alleen maar het midden van een van de platte vlakken van de cilinder te benaderen om bij het midden te komen.
Bedankt voor je antwoord, desondanks is mijn probleem niet opgelost.
Cilindercentra worden niet automatisch geselecteerd: met ALT of zonder
Als Polylijn is geselecteerd wordt er linksonder in mijn scherm aangegeven: "Wijs punten of curven aan (met "ALT") en druk vervolgens op "END" om te voltooien" maar het werkt niet.
Maar als ik op de ALT-toets druk, lijken de letters van het ene tabblad naar het andere te stromen. (foto bijgevoegd)
Als deze situatie een belletje doet rinkelen, laat het me dan weten,
Ik zie ook de letters onder de menu's, maar de ALT werkt om curves te selecteren. Thuis herhaal ik mezelf, maar als ik het midden van het platte vlak van de cilinder nader, springt mijn cursor naar het midden en wordt de aanwijzer, die standaard geel is, rood.
Het probleem is opgelost, het was een corruptie van het componistenregister.
Om het Composer-register te wijzigen, moet u de opdracht regedit op uw computer uitvoeren en de naam van uw register wijzigen in HKEY_CURRENT_USER/Software/Dassault/Composer