Ik wil een tekening schalen, maar het juiste pictogram staat niet meer in de eigenschappen.
Ik heb er vorig jaar geen problemen mee gehad, het icoontje was er en ik kon het gebruiken. Ik heb Draftsight opnieuw geïnstalleerd in de versie van 2017 en toen verdween het! (toeval??)
Zou je weten hoe je het pictogram opnieuw kunt laten verschijnen of hoe je hetzelfde resultaat op een andere manier kunt bereiken?
Om het beter te begrijpen, heb ik een foto van het tabblad Eigendom en het gedeelte "Diversen" geplaatst waar het pictogram was waarnaar ik op zoek was.
Inderdaad, de afhandeling verandert met de overgang naar de 2017-versie.
Nu moet u het venster selecteren waarin u de schaal wilt wijzigen met een klik met de linkermuisknop en vervolgens, in het eigenschappenvenster, naar beneden scrollen op de "xn" -regel (in het diverse deel) en een schaal kiezen (of typ de gewenste schaal in de regel hierboven, de xn met één hand).
Normaal gesproken dubbelklikt u in uw tekening om de schaal te kunnen wijzigen. Vandaag hoeft u alleen maar met de linkermuisknop op dit venster te klikken om het te selecteren en de schaal in de eigenschappen te wijzigen.